29 mars 2010

God morgon

Jag sitter och hinkar kaffe för fullt i förhoppning om att vakna till liv. Det funkar ju inte så jättebra kan jag säga. Jag får hoppas att jag vaknar till liv av duschen då. Jag börjar att ångra att jag sa att jag skulle följa med Inttu till stationen. Annars hade jag fortfarande legat i min sköna säng och sovit. Vi kan lugnt konstatera att jag är ingen morgonmänniska, för nu sitter Inttu och skrattar till "Vakna med the Voice" och jag vill bara kasta kaffemuggen på honom. Jupp, så trevlig är jag på morgonen. Hoppas att ni får en bättre morgon än vad jag har. Fast å andra sidan finns det inget som heter en god morgon.

1 kommentar:

Nina sa...

Bra morgon? Hehe, tillåt mig skratta. Det började fint med harmoniska barn som åt frukost. E sov extra länge och låg och drog sig läääänge och var sådär go som bara småbarn kan vara.
De stora knatade iväg till skolan och jag skulle dra på E hans ytterkläder- ritsch- dragkedjan på jackan gav upp. Rotade fram extrajackan (som är så FUL att vi aldrig använt den). Satte ungen i vagnen och upptäckte att det är PUNKA. Tjohoo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...