30 augusti 2011

Tävla med Lilith

Nu kan du också få vara med och tävla om produkter ifrån Vanish. Tre vinnare kommer att få hem Vanish tvättpulver mot fläckade kläder. Perfekt för småbarnsföräldrar.

Så här gör du för att tävla:

För en lott: skriv en kommentar om att du är med att tävlar. Glöm inte att skriva din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

För två lotter: Skriv ett inlägg på din blogg och berätta om att du är med och tävlar. Använd gärna bilden nedanför. Lämna en kommentar med din mailadress och adressen till blogginlägget.

Vinnaren dras den 13/9. Lycka till 





Follow Liliths liv och leverne

5 kommentarer:

Celine - En Aspergare i mängden sa...

2 lotter vill jag ha. =)

Jag har länkat till tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2011/august/jag-tavlar-hos-lilith.html

mailadress. celinenaminah(snabel-a)yahoo(punkt)se Fast jag kollar kommentarer i bloggen oftare.

Anya sa...

Jag är gärna med och tävlar!


anayahs@gmail.com

Maris sa...

Jag är gärna med och tävlar!

mail maris@maris.nu

Maris sa...

Så, nu har jag lagt till länk i min blogg oxå!

wtfdc sa...

Jag är med, vi får se om tiden räcker för att ta två lotter -just nu tar jag en :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...