01 juli 2010

Dagens tips

Idag är det P-dag på Point Shop. Den här gången gäller det att samla poäng genom att besöka 100st hemsidor i 30 sekunder per sida. That's it. Du får även en extra bonus baserat på hur många hemsidor du hunnit med att besöka under dagen.

Själv sitter jag och samlar poäng just nu. Medans jag är inne på en sida som räknar ner från de 30 sekundrarna så sitter jag här och bloggar. Mitt mål är att innan dagen är slut ha besökt alla 100 hemsidor, och då även få 1000 extra poäng. Jag är väldigt nära att ha fått ihop de poäng jag behöver för att få mitt presentkort jag vill ha.

Så blir medlem nu genom att klicka på bannern nedanför och börja samla poäng du också.

PointShop.se


Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Grodan sa...

sv: min midsommar var rätt bra den också. Lugn och skön :) Min karl kom hit och sen satt vi ett gäng ute vid grillen och bara softade :D

Ulrika sa...

jösses sitter och klickar det tar ju hundra år ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...