22 juli 2007

Sofia dansar go-go

Oj då, söta lilla H loggade in på msn igår och lyckas övertala mig att följa med ut igen. Kalle var givetvis också med ut. Fast det blev en soft kväll. En öl, en filt och två underbara vänner. Det kan inte bli bättre än så. Önskar bara att lilla söta H hade sluppit se sitt liv springa förbi i repris, flera gånger. Men fan vad kul vi hade. Tittade på bröst (åt lilla söta H), tittade på söta små 20åringar (åt mig) och träffade en massa kul folk.

Roligast var ändå när vi stod i kön till att köpa hamburgare. Det stod två blondiner bakom oss som bekräftade varje fördom man kan ha om blondiner. Jag kallade en tjej för ett felprogramerat genfel. Hon förstod inte vad jag menade :) Sen stod hon i 10 minuter och förolämpade en kille, av ingen anledning alls. Jag var imponerad av hans tålamod att bara strunta i henne. Sen fick han nog och spottade henne i ansiktet. Guuuud vad jag skrattade. Alla i kön klappade händerna i det tysta.

Sen i taxin hem blev jag lite rädd. Jag hade tydligen åkt med den taxikillen en gång förut, för länge sen. Han kom ihåg min adress. Sen åkte jag hem och la mig och kramades.

En perfekt kväll helt enkelt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...