20 januari 2010

Namnlös

Du Karina Granberg (ja man kan spåra ip-adresser) som känner sig manad att kommentera precis allt jag skriver, ska vi göra klart några saker? För det första borde du gå tillbaka till skolan och läsa svenska så att du lär dig när man ska använda punkt, stor bokstav. För det andra så allt jag skriver här på bloggen om min pojkvän, bra och dåligt, är även sånt jag pratar med honom om. Vi har, till skillnad från er, ett fungerande förhållande som är som förhållanden är mest. Bra ibland och mindre bra ibland men alltid kärlek.

Och att du ifrågasätter hur jag är som förälder får mig att skratta. Det är inte jag som tränger mig in hos andra människor där min dotter ska sova över hos en kompis och börjar att skrika fula ord så att min dotter blir livrädd.

Jag vet varför du kommenterar här hela tiden. Det är för att jag var hos karro i lördags när ni trängde er på och betedde er respektlöst mot henne i hennes hem och jag försvarade henne. Tog du hänsyn till att det satt två livrädda barn i samma rum när du skrek och gapade och kallade både mig och karro för både det ena och det andra? Tog din man benny hänsyn till att det satt två livrädda barn där när han trängde sig in där och klampade rakt på utan att ta av sig skorna och hotade mig med stryk för att jag försvarade min barndomsvän när ni verbalt attackerade henne?

Så jag rekommenderar att du inte skriver en enda särskriven mening här igen. Annars kommer jag att anmäla dig för trackaserier och din gubbe för olaga hot i lördags. Det är skrämmande att vuxna människor som är över 50 kan bete sig så här på en daglig basis utan att en enda gång stanna upp och tänka efter. Men jag känner mig hedrad över att du tror att jag har tusentals läsare. Och innan du kastar ur dig åsikter om mitt förhållande bör du ta dig en titt på ditt eget. För medans jag tillbringar kvällarna i soffan och myser med min pojkvän så sitter du framför en dator och spottar ur dig saker du tror att jag tar åt mig av. Vems förhållande är det då fel på?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...