25 juni 2010

Nu har vi midsomrat oss

Nu har vi varit i Vilsta och midsomrat oss och jag har förtvivlat försökt att mobilblogga men det ville sig inte.

Maja hade feber när de kom hem från Kim, men var relativt pigg och ville iväg så hon fick en alvedon och sen gav vi oss iväg. Men lite besviken blev jag allt. När jag var lite fanns det massor med olika saker men inte nu. Det fanns några lotteristånd,fiskdamm, en hoppborg och en karusell. Maja vann två olika nallar när vi köpte lotter men stackars Leo vann ingenting. Så de fick varsin lott där det var vinst varje gång för att Leo också skulle få vinna. Förvånande nog tog han en bil, jag trodde att han skulle välja dockan.

Två timmar var vad Maja klarade av sen ville hon hem och gick och snyftade hela vägen. Men hem kom vi och nu tittar Leo på Mora träsk och Maja leker med bilar. Själv sitter jag med en mugg kaffe jag ska hoppas ska få mig att piggna till lite innan det är dags att börja med maten. Midsommarbilderna kommer senare ikväll.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...