24 juni 2010

Ny design

Inte helt oväntat har jag bytt design igen och den är nästan färdig. Bästa Heidi gjorde headern mindre och ändrade den svarta texten till rosa. Och när hon har tid ska hon ändra färgen på signaturen till rosa också. Min blogg vore verkligen ingenting utan henne. När jag blir storbloggerska och tjänar miljoner har hon gjort sig förtjänt av hälften, minst. Och jag lyckades fixa till alla länkar däruppe utan att skrika högt, slita mitt hår och vilja slänga datorn i väggen.

Så vad tycker ni om nya designen?

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Jenny sa...

Designen blev jättesnygg! :)

Heidi sa...

Va snäll du är ;-)

Designen blev bra men jag blev sugen att göra om din header ytterligare. Förlåt om jag var lite grinig förrut idag, men du vet hur det är allting här nu.... så förlåt!

Jag har utmanat dig i min blogg, hoppas du inte har missat det ;-)

http://www.heidihoo.se/vad-tanker-du-pa-del-5/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...