02 augusti 2010

Förvånad? Inte så värst

Så har vi då kommit fram, ätit lunch och kommit i ordning inne på. Och eftersom det spöregnar ute så tänkte jag sätta mig och rulla cigg. Och tänk nu på att jag har packat allt till fem personer. Vad upptäcker jag då? Jo att min smarta karl, som inte behövt göra nånting förutom att ta fram de kläder han skulle ha med har glömt maskinen. Vi har tobak och hylsor men alltså ingen maskin. Tydligen så var det mitt ansvar eftersom han inte hade en tanke på det. Gissa vem som nu sitter och pillar i tobak för hand? Ja inte är det jag i alla fall. Men förutom det så har vi det helt underbart trots regnet. Men tydligen ska det bara regna i morgon också sen ska det bli fint väder igen.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...