09 augusti 2010

Back to school

Så där ja, nu är jag redo för skolan. Jag har fått i mig frukostkaffet, duschat och fixat hår och smink. Det enda som är kvar nu är att rulla cigg. Sen måste jag köpa en tändare på vägen eftersom Inttu snodde med sig den igår. Så sen dess har jag använt en sån där stor braständare haha. Så nu poppar jag musik och väntar på att det ska ha gått en halvtimma så att jag får åka. Tar det säkra före det osäkra och åker 45 minuter innan jag börjar för jag har ingen aning om hur lång tid det tar att åka dit.

Men det var ett rent helvete att hitta några kläder att ha på sig. Allt ligger ju i tvätten sen kollo. Skulle egentligen ha tvättat i eftermiddag, men eftersom jag får leveransen av storhandlingen då så bytte jag tid tills i morgon. Annars är ju rosa tröjor inte riktigt min grej och därför hängde den också längst in i garderoben.

Nej, nu ska jag rulla lite cigg och sen fördriva tid med att skråla högt tillsammans med Pink. Hoppas att ni får en fin måndag.


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...