10 augusti 2010

Shopping

Jag åkte lite tidigare för att hinna med lite shopping innan jag börjar idag. Block, penna och stift inhandlades. Och ett lås till min idiotiska cykel. Jag skulle behöva köpa en ny men det finns det ju knappast pengar till det. Och laga växeln går inte. Det är lagom kul när man cyklar ca 5 km om dagen tre dagar i veckan. Men oj vilka benmuskler jag kommer att ha. Och rumpan kommer nog att hoppa upp några cm också. Jag kanske ska vara glad över att växeln är trasig.

Nu ska jag gå in och leta upp Åsa (för det var ju så hon hette igår) så ska vi göra upp en studieplan för de första veckorna och sen ska jag räkna matte. Jag verkligen älskar matte. Helt sant, siffror är det roligaste som finns.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...