17 januari 2011

Ute och far

Idag får det bli till att blogga från mobilen eftersom att jag knappt kommer att vara hemma.

Dagen började med att vi försov oss eftersom jag hade glömt att sätta på larmet. Som tur var väckte trollen mig vid den tiden när Maja skulle äta frukost så hon hann i tid till sexårs.

Efter att jag sagt hej då till henne så var det dags att göra i ordning Leo och mig själv och fixa och dona hemma innan jag skulle gå och lämna honom.

När jag kom hem fixade jag det sista hemma och sen var det dags att bege sig iväg till psykologen. Nu är jag precis klar där och sitter och väntar på att få träffa läkaren om 40 minuter.

Efter det ska jag gå förbi Lidl på väg hem för att fylla på kylen. Sen hem och packa upp och efter det är det dags att gå och hämta trollen.

Så idag blir det ingen tid till vila och avslappning så vi får väl se hur jag kommer att må ikväll. En timmas vila är en nödvändighet för mig för att jag ska kunna fungera.

Och idag kommer äntligen Rasmus hem. Han har ju varit utomlands i två veckor och det har varit väldigt tomt hemma utan honom. Jag mår som bäst när jag har alla tre barnen hemma, hönsmamma som jag är.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...