12 februari 2011

Ännu en lördag är snart slut

Nu har nästan hela lördagen gått och det är snart kväll. Vi har inte gjort så värst mycket idag. Jag har städat lite, som alltid, och tvättat en maskin. Trollen har lekt och ätit lördagsgodis och tittat på film. Det har varit lektid större delen av dagen och det har de accepterat utan vidare.

Kvällens planering blir att diska efter middagen när trollen ätit upp. Efter det ska Maja få duscha och de ska få krypa i pyjamas och borsta tänder så att de är redo för sängen när det är läggdags. Sen får de titta på en film medan jag duschar och när filmen är slut så är det läggdags för dem och kväll med serier för mig. Det låter som en helt ok planering tycker jag. Jag måste samla energi inför imorgon för det kommer att bli jobbigt.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...