12 april 2011

Varför? För att det är Tisdag.

Idag var precis som alla andra dagar, vilket förvånade mig. Det är ju Tisdag, och Tisdagar är enligt mig dagen som gud glömde. Så jag var väldigt förvånad att inte minsta lilla konstighet inträffade.

Så när jag slängde ett öga på klockan på micron efter maten så blev jag inte förvånad att hon var strax innan fem. Jag hade tagit fel på tiden och vi hade ätit halv fem istället för halv sex som vi brukar göra. Sånt händer bara på Tisdagar kan jag tala om.


Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Nu får du tänka positivt. Det var bara mat tiden som blev fel och i alla fall åt rätt håll istället för åt fel.

Kram på dig

Monica Andersson sa...

ha ha ha Kan inte annat än skratta. Du och dina tisdagar. :) Men mat fick ni i alla fall.
Kram på dej!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...