30 maj 2011

Rivsart på veckan

Jag brukar ju försöka att inte boka in saker på måndagar, för att få en lugn start på veckan, men inte idag inte. Idag är almanackan fulltecknad, och jag är inte så säker på att jag gillar det.

Först är det möte på sexårs med familjeenheten, som en del av utredningen om stödfamilj till mig och trollen. Efter det är det samma sak på Leos dagis.

Sen blir det till att hoppa på bussen för att åka och klippa mig, vilket är ack så nödvändigt. Nu kanske jag slipper använda Majas Hello-Kittyhårspännen.

Efter klippningen kommer jag lagom att hinna hem till Maja slutar. Hur jag ska hinna med hemmet har jag ingen som helst aning om. Skulle behöva tvätta en maskin rosa så att Maja har strumpor. Strumplådan ekar tomt så hon får nog ha ett par av mina idag.

Men först ska jag i lugn och ro njuta av mitt kaffe, har en känsla av att det blir enda lugna stunden idag.

Hej då hårspännen

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...