31 augusti 2011

möten och förkylning

När jag vaknade i morse hade snormonstret bosatt sig i min näsa, förkylning deluxe.

Så idag blir det att gå på Ibumetin hela dagen då det inte blir någon vila idag. Jag har ett möte här hemma med min handläggare på familjeenheten. Vi ska gå igenom handlingsplanen (heter det så?) som vi gjorde upp när jag ansökte om kontaktfamilj. Och innan dess ska det fixas lite med hemmet, och efter det ska det också fixas med hemmet.

Jag tänkte även att jag ska ta mig en tur ner till källarförrådet och plocka upp kartongen med höstkläder så jag ser om det är något som behövs handlas. Och tvätta min underbara jacka, min tunna sommarjacka som jag har nu får mig att frysa ihjäl när jag ska lämna Leo på morgonen.

Surar, har inte tid att vara förkyld


Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Rebecca Rehn { F O T O } sa...

Krya på dig!

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Krya på dig.

gick mötet bra? Kändes "handlingsplanen" ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...