01 september 2011

Herr Långstrump

Idag var vi ju iväg och klippte Leo. Det gick jättebra, och jag blev förvånad över att han satt så still. Han har ju som bekant myror i hela kroppen allt som oftast.

När han var färdig så ville han ha orange färg, som Blom i Winx. Varför blir jag inte förvånad? Fast jag tycker ju att han påminner om en helt annat tjej man kan se på film. Kan ni gissa vem?

Före: Här ser han fortfarande ut som Leo

Efter: Vilken svensk flicka man ser på film ser han nu ut som?



Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Oj då det skulle vart lite mer rött för att vara Blom men nu är det Pippi :)

Kalle sa...

Här kommer Pippi Långstrump,
tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa.
Här kommer Pippi Långstrump,
ja här kommer faktiskt jag.
Har du sett min apa,
min lilla söta fina apa.
Har du sett herr Nilsson,
ja han heter faktiskt så.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...