03 september 2011

Så blev det lördag igen

Blev väckt på samma sätt som alltid på helgerna, två troll som tjafsar. Jag måste ju säga att väckarklockor är överskattade, mitt sätt är mycket mer effektivt.

När jag gick upp hade jag fått ett mail om att det sista på min design var klart. Hon är bara bäst, jag blir mer och mer nöjd för varje design hon gör. Så behöver ni en ny design rekommenderar jag Wtfdc.

Idag kommer världens bästa Kalle, och så ska vi gå med barnen på Lagersbergsdagen. Det vet dock inte trollen så de tror att det blir en helt vanlig lördag med häng i lekparken och lite lördagsgodis. Jag hoppas bara att de har ansträngt sig lite mer med Lagersbergsdagen det här året, för förra året var en katastrof.

Men innan Kalle kommer så har jag lite att göra, som att göra i ordning trollen, mala tobak, diska och så kanske jag borde göra i ordning mig också.

Morgonmyser


1 kommentar:

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Trotts att jag bodde i Lagersberg i 8 år så hörde jag aldrig talas om Lagersbergsdagen förrän efteråt. Vad är det för någe och vad gör de?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...