10 juni 2006

Galen

Mina sömnproblem är tydligen allvarligare än jag trodde. Det här funkar inte. Jag har fått ny medicin, rekomenderad dos är 1 till 2 tabletter en timma innan sänggående. Jag tar fyra stycken. Jag har inte somnat än. Ser ni något fel i den bilden?? Min hjärna vill sova, men resten av mig är så pigg och glad så, och jag känner mig som om jag ska galen. Ni fattar inte hur knäppt det är. Eftersom jag inte är trött utan så otroligt uppe i varv så borde jag ju inte tycka att det är något problem. Men det är det. Det här är jobbigare än att vara trött men inte kunna sova. Man ska inte vara pigg efter att ha varit vaken i ett dygn. Min hjärna börjar stänga ner. Så ringa till läkaren igen. Ringde igår också. Igår hade lappen kommit bort. Men hon skulle säga till kära farbror doktorn så fort han var klar med sin patient.

Den enda ljuspunkten med att inte kunna sova är att jag läste två böcker i natt. Så det kommer nog upp lite recensioner idag, så fort jag kunnat samla tankarna. Men ska det fortsätta så här så kommer mina nya böcker ju vara utlästa i ett nafs. Vad ska jag då roa mig med på nätterna?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...