11 juni 2006

Morgonrutiner

Varje morgon ser ut på precis samma sätt, vem har sagt att rutiner är tråkigt??
Först ligger jag i sängen och vägrar att inse att det är dags att gå upp. När jag väl inser det så släpar jag mig upp och går ut och röker. Efter det dagens första mugg med kaffe samtidigt som jag läser bloggar och ser om det hänt något kul i era liv. Sen en cigg till. Efter det borsta tänderna och tvätta ansiktet, och sen är man redo att möta dagen.

Fast i ärlighetens namn har jag hoppat över det där med att tvätta ansiktet, det blir ju bara värre. Ju mer jag har tvättat, desto värre hud har jag fått. Men nu jäklans. Nu är det ACO som gäller. Och för första gången på 100 år så känns det inte värre efter att jag har tvättat och smörjt, utan bättre. Så det är bara att hålla tummarna. Sen passade jag på att lägga ansiktsmask också, måste ju prova den nya jag köpte igår. Försäljaren looooovade att det innehöll "100% fukt". Det tror jag iofs vad jag vill på men testa den måste jag.

Återkommer med slutsats om några dagar kring dessa produkter. Nu ska vi göra oss i ordning för att gå på kalas hos kusinen. Ut i sköna solen och försöka få lite färg på kroppen på vägen dit.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...