28 juli 2006

Allmänt

Idag blir det inga träningsresultat inte, ledsamt nog. Jag har fortfarande ett otroligt sug efter att träna, men tydligen har jag ett hem som också vill ha min uppmärksamhet. Så idag så ska jag ta hand om det. Tvättmaskinen är redan i full gång. Kaffet ska drickas upp och sen är det dags för expedition storstädning. Urk, har ni sett det programmet någon gång? Det är äckligt hur folk kan leva så. Riktig så illa är det ju faktiskt inte här hemma, inte ens i närheten faktiskt.
Efter städningen så är det grillningstime. Det är en av de bästa saker med sommaren. Att sitta ute på kvällen när det har svalnat lite, känna lukten av grillen, se barnen som springer omkring och leker, umgås med vänner och äta god mat.
Nu ska jag slurpa i mig mitt kaffe, läsa bloggar under tiden, sen dags att städa.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...