03 juli 2006

Boktips

Sommarkvällar efter att barnen har somnat är nog då jag läser som mest böcker. Gärna på ballkongen och så passar jag på att njuta av den härliga sommarnatten samtidigt. Här är de böcker jag läst på sista tiden jag vill passa på att rekomendera.

En oväntad semester av Marian Keyes. Precis lika underbar som hennes andra böcker. Trots att hennes böcker är rätt tjocka, så läser i alla fall jag, ut dem på bara några dagar.

Huset på Hope Street av Danielle Steel. En typisk Danielle Steel-bok. Men jag gillar hennes stil att skriva, och tycker att det ibland kan vara skönt att läsa en bok där man bara vet till 100% att allt kommer att ordna sig till det bästa. En skön omväxling mot vardagen, där man aldrig vet hur saker och ting slutar.

Sista chansen av Marian Keyes. Det här är nog min favoritbok av henne. Och även den, precis som hennes andra, lästes ut på några dagar.

Så där ja. Jag hoppas att ni ska hitta något som passar er också. Trevlig läsning

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...