29 augusti 2006

Manisk

Just nu är jag inne i en väldigt manisk period. Jag har så mycket energi så att det känns som om jag ska explodera. Allting går jättefort. Städa köket går på ingen tid alls, och på en timma så var det klart. Sen passade jag på att göra geleljus när jag ändå var i farten, och jag har druckigt hur mycket kaffe som helst.
Kläderna från H&M kom idag, så de ligger i tvättmaskinen just nu. Har redan hunnit tvätta två maskiner. Haft besök av moster som inte orkade stanna så länge pga hur jag är just nu. Ingen orkar med mig just nu, jag vet att jag är väldigt jobbig när jag är så här. Jag hinner knappt med att skriva, för hjärnan har redan hunnit med 100 meningar när jag bara har hunnit med att skriva två stycken. Jag sveper runt som en virvelvind och är osårbar. Jag behöver ingen mat, ingen sömn, ingenting.

Men jag vet ju att så småningom kommer jag ner. Det som kommer upp måste komma ner. Platt fall blir det. Men just nu passar jag på att njuta av den här känslan av att vara ostoppbar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...