20 juli 2007

Världens bästa K

När jag kom upp så satt det en post-it på balkongdörren. “Vi har åkt ner på stan för att hämta din medicin och så att du ska få sova lite i lugn och ro.” Jag fixade kaffe, satte mig vid datorn och uppdaterade mig på bloggarn och svarade på lite mail. Efter det var gjort gick jag ut på balkongen och rökte och såg att K och ungarna precis klev av bussen. Det första skruttan ropade var “mamma, vi har köpt present till dig!!!!” När de kom upp så sträckte K först över medicinpåsen. Där låg det en scooby-doo penna. När man trycker på den för att kunna skriva så pratar han. Den har dottern och jag lekt med i tio minuter nu :) Sen var det även en liten scooby-doo-hund. Som kunde vakta mina mediciner. Sen fick jag en fin silvrig påse med en playboykanin på. Men paketet var jättestort. Inuti låg mitt bälte. Som jag bara drömt om men aldrig trodde att jag skulle få, för det är jättedyrt. Och då menar jag verkligen JÄTTEdyrt. Men det fick jag. Så nu ligger det fint på min byrå, där jag bara tittar på det ibland. Och bara älskar mitt bälte.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...