06 september 2011

Uppe med tuppen

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: det borde finnas en lag emot att gå upp så här tidigt.

Har sovit riktigt skruttigt i natt. Vaknade med jämna mellanrum, och vid fyra i natt så vaknade jag till ordentligt och låg bara och småslumrade efter det tills alarmet ringde.

Idag blir det ut och promenera. Först till apoteket och hämta ut medicin och köpa ny munskölj till Maja, sen vidare till Lidl för frukt, mjölk och grönsaker och sen hem. Och självklart så har det regnat sen igår. I slutet på månaden så måste jag köpa mig ett par gummistövlar och kanske en regnkappa.

Trollen ligger i soffan under var sin filt och vaknar till liv innan frukosten och jag sitter här med andra muggen kaffe. Det känns rätt ok ändå trots dålig sömn och dåligt väder.

På relativt gott humör ändå

p.s. Glöm inte tävlingen som avslutas snart.

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Jag SKALL skaffa gummistövlar nu. Trött på att bli blöt punkt slut. Ja en regnjacka vore kanske bra det med :)

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Vad för mumskölj? Finns det för barn?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...