15 augusti 2007

Gör inget sandslott. Sov!

Idag känner jag mig riktigt riktigt bakis. Damn, jag är riktigt riktigt bakis. Utan att ha druckit en endaste droppe alkohol. Det ni. Anledningen är väldigt enkel. Jag tog mina sömntabletter igår, och lagom tills dess så kom J online. Dags för det obligatoriska god natt-samtalet. Grejen var att vi brukar prata i ca två timmar. Inte denna gång. Vi pratade i en livstid, eller två. Vi upptäcker hela tiden nya saker hos varandra, och vi är så lika. På alla sätt. Han är nästan som en manlig version av mig själv. Det är lite läskigt faktiskt. Dock har han taskig smak i sport så det kan det nog bli lite spännande.

Nån gång efter klockan fem i morse lyckades jag ta mig in i sängen, efter att upprepande gånger ha fått övertyga honom om att han inte skulle dricka fler öl, inte gå ut och bygga sandslott utan han skulle också gå och lägga sig. Han hade möte idag. Skickade för säkerhets skull ett sms till T om att han skulle kolla det när han kom hem från jobbet. J hade inte gått och lagt sig, så jag undrar hur han kände det när han vaknade idag.

Var även ute på promenad igår med kusinen. Det är skönt att gå ut med henne. En period var vi ute och traskade jämt. Nu börjar vi komma igång igen. Det är skönt att ha nån att ventilera allt med. Alla glada känslor, ledsna känslor, jobbiga känslor. Ja, helt enkelt allt som har med livet att göra. Hon är bra att ha min kusin.

Och nu dagens klipp:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ARAwp-lvI6c]

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...