17 augusti 2007

Så är det

Det blir inte så mycket skrivet nu för tiden, jag vet. Och när jag väl skriver nåt så är det om J, jag vet det också. Men det finns inte så mycket annat att skriva om.

Förutom J så är mitt liv precis som alltid. Jag tar barnen, städar, spelar WoW. Som alltid. Och idag (och detta händer enbart på fredagar) så är sömnmedicinen slut. Och läkaren fick jag inte tag på. Jouren är rätt lönlöst att försöka med för de gillar inte att ge ut såna starka mediciner. Så nu blir det som alltid en helg med så gott som ingen sömn. Men nu gör det inte lika mycket. För jag fick höra de fina stora orden, jag har fjärilar i magen, jag är så kär så det gör ont. Och då känns allt genast lite lättare. Bara för att jag har en J, som nu är bara min :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...