25 augusti 2007

A tale that wasn't right

Ok, så här var det hos J. Måndag och Tisdag var allt jättebra. En massa gos och mys. Ondsdag satt han framför datorn fram tills klockan 22, sen blev han sur på mig för att jag tyckte att det var fel, och så stack han ut på krogen. När han kom hem på natten så var allt bra igen. Gos och mys och allt sånt. Torsdag satt vi och spelade WoW ihop efter att T hade gått till jobbet. Efter det skulle vi titta på film och ha mys sista kvällen innan jag åkte hem. Istället så “råkade” det bli fest hemma hos J och T. När så den sista hade gått hem så skulle vi se på DaVinci-koden. J var jättefull. Vi hann titta i tio minuter innan J var så trött och vi gick och la oss. Han somnade på en gång, så inget gos och mys.

På fredag morgon klockan 10 gick jag på tåget för att åka hem. Inte ens tolv timmar efter det sitter J och myser med sitt ex på en fest får jag veta. Jag blir arg som fan. Skickar honom ett sms att han kan dra åt helvete och aldrig mer höra av sig till mig. J blir arg över det och går då ut i skogen med sitt ex och har sex. Antar att jag inte behöver säga att jag aldrig mer kommer att ha nåt med honom att göra. Så, hur har eran vecka varit?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...