22 augusti 2007

Nöjd är jag

Igår åkte jag hem till syrran för att dricka gott och snacka lite skit. Tiden gick fort när vi satt där och pratade, precis som i gamla tider. Fick ett sms från R att han var hemma och skulle ut. Efter nån timma fick jag ett nytt sms att han var nere på T.O och att han tyckte att jag skulle komma ner.

När jag kom ner stod han ute och rökte. Jag hade glömt hur fin han var. Damn, nåt av de snyggaste jag har sett. Vi sa hej, gick in och beställde nåt att dricka och tillbringade kvällen med att prata, spela black jack och kyssas. Ett perfekt sätt att tillbringa en kväll på.

När T.O stängde så åkte vi hem till hans chef på efterfest. Chefen och R’s bror somnade rätt fort i sofforna, så vi gick och la oss i sängen för att mysa. Mysigt var det. Sen tog vi taxi hem till R och la oss och sov. Vad skönt det var att få somna tätt intill nån igen. Vad jag har saknat det. Hans fina, fina, varma kropp nära min. Somnade utan några som helst sömntabletter.

Dock så sov vi bara tre timmar. När vi vaknade var det dags för honom att åka och jobba, och för mig att åka hem till barnen. Möttes av två blonda troll som skrattade med hela ansiktet medans de åt lördagsgodis. Fan vad gott livet är. En stor kram till kära syster yster och så avslutar jag med orden “han är ju snäll i alla fall”. Kram syster.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...