17 september 2007

Destruktiv

Nu är jag inne i en sån period igen. Och alltid när jag blir destruktiv så slutar det med ett krossat hjärta långt nere på botten. Det kunde väl vara värre antar jag, men när man är mitt uppe i det så känns det som att det aldrig kommer att ta slut, och man orkar bara inte mer.

Jag kan till och med förutspå hur det kommer att gå till: Jag kommer att hamna i säng med lilla lammköttet. Jag kommer att tro att jag har väldigt starka känslor för honom. Jag kommer att sväva på små moln i ca en månad samtidigt som jag har underbar sex. Vi kommer att dricka massor med alkohol, ha mysiga hemmakvällar och allt sånt. Sen, eftersom han är totalt fel för mig på alla sätt, så kommer jag i slutänden att få mitt hjärta krossat. Och det är en lång bit ner till botten när man faller högt uppifrån ett rosa moln. Nån som känner igen en skolboksbeskrivning av en hypoman period??

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...