13 september 2007

Suck

Omg jag blir så trött på exet så att jag kan spy. Jag kan inte ens räkna alla de gånger han snokat igenom mobil, dator osv. Ikväll kom det igen. Jag var på toaletten och han i vardagsrummet. När jag kommer ut från toaletten är bland annat loggfilen från msn öppen. Han skyller på katterna. Katten hade tydligen hoppat ner på tangentbordet, högerklickat på startmenyn för att komma in i utforskaren, scrollat ner till mina dokument, klickat och därifrån tagit sig till loggfilen. Och inte vilken loggfil som helst, utan just den som är J. Ja det låter ju troligt. I såna fall måste jag ha världens mest smarta katt, och det är hon inte, tro mig. Sen när jag förklarar för honom att det omöjligt kan gå till så, så spelar han upp jordens show, skakar på huvudet, suckar och är allmänt förnärmad. And the Oscar of the year goes to…

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...