26 december 2008

Julen var precis som en jul ska vara. God mat, släkten samlad och en massa julklappar. Tror det tog tre timmar att dela ut och öppna allt. Det bästa var att se hur glada trollen blev för sina saker. Det riktigt strålade om dem.

Idag sov de till strax efter åtta. Sen gick de upp och lekte med alla sina julklappar, utan att köra upp mig. Så när jag klev upp så hade Maja packat upp Leos tågbana och byggt ihop den. :)

Förhoppningsvis kommer mamma hit idag med de grejer jag inte fick med mig. Majas kickbike, Leos Tomas tåget-bana och deras pulkor de fick.

Nu är det dags att bygga ihop leos tygborg han fick. Det tog mig bara två dagar att hitta plats åt hans borg och Majas tygborg. Prinsessborgen i vardagsrummet och Leos borg i deras rum. Måste bara flytta runt lite grejer först för att få plats med det. Och jag som trodde att efter julafton kunde man bara slappa och ha det bra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...