03 februari 2009

Jag kan inte komma ihåg när jag sist var uppe vid den här tiden när trollen inte var hemma. Sitter här med andra muggen kaffe och försöker planera dagen.

Om en timma går min buss till mitt möte jag ska på. Efter det ska jag ner på stan och fixa mitt träningskort och lite annat. Bussen till ICA för att handla nya grönsaker. Hem och göra en sallad med fullkornspasta och kyckling. Fixa lite hemma.

Ikväll ska jag träna. För första gången på 100 år känns det som. Men det ska bli skönt, behöver sparka igång kroppen lite. Träning är min drog. Men det har varit ett långt uppehåll nu, livet kom i vägen. Först var det allt med separationen, sen när den var klar så var det så mycket runt omkring som skulle fixas, så det var dit min energi gick. Men nu flyter livet på så nu är det bara att köra igång. Längtar redan tills ikväll.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...