16 mars 2009

Utmanad

Jag blev utmanad av Frida om att skriva tio saker som jag ser fram emot. Det spelar ingen roll om de sakerna ligger nära i tiden eller långt bort. Så nu kör vi.

  1. Att det blir fredag så att trollen kommer hem
  2. Att få komma igång med DBT så mitt känslokaos kanske lugnar sig
  3. Att ekonomin stabiliserar sig igen
  4. Att få träffa mina underbara vänner
  5. Kryssningen den 23 april för att se Smokie, igen
  6. Att Malin ska ha en bebis i November, grattis gumman
  7. Att få åka på familjekollo i sommar igen, den här gången med alla tre trollen.
  8. Att uteserveringarna ska öppna så man kan sitta insvept i en filt och dricka gott och diskutera livet
  9. Att kanadensaren ska sluta jobbet och komma hem och prata med mig
  10. Att jag ska sluta vara en sån självplågare att jag inte längre längtar efter punkt nio :)

Alla ni som vill får gärna göra utmaningen och berättade det i kommentarena. Och tack till Frida som faktiskt gjorde att det känns lite bättre när man slutar att fokusera på allt som inte är som det ska vara, och istället får upp ögonen för hur mycket bra som väntar en

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...