29 april 2009

Inget gnäll här inte

Jag ska inte gnälla över något innan jag har försökt. Att jag aldrig lär mig. Praktiken är faktiskt helt ok. Jag går inte sysslolös, och det finns så mycket att lära. Och det är just det jag kommer att ta till mig, lärandet. För även om jag inte får vara kvar där så har jag ändå lärt mig mycket. Och de märker att jag vill lära mig, jag är den som jobbar hårdast, som alltid själv ser till att ha något att göra. Den andra tjejen som är där gör inget förens de säger till att det behövs göras. Och det i sin tur gör att de ber mig i stället, för att jag visar att jag vill och att jag försöker.

Så nästa gång ska jag inte gnälla förens jag har provat på det. Ska i alla fall försöka att inte göra det. :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...