27 april 2009

Kul kul

Om 40 minuter ska jag ge mig iväg till första dagen på praktiken. Fram tills i torsdags såg jag fram emot det. Sen får jag ett samtal på torsdag eftermiddag att de har anställt tre stycken, vilket gör att det kommer inte finnas så mycket för mig att göra, och jag kommer inte att få fortsätta efter prövotiden på två veckor. Man kan ju tycka att de borde ha haft någon aning om det när de sa att det var helt ok att jag skulle vara där.

Så jag fick välja själv om jag ville gå dit eller inte. Fast jag har inte så mycket val, jag måste gå. För om jag inte går, så får jag ingen ersättning för busskortet som jag skaffade samma dag som jag fick veta att jag fått en praktikplats. Och jag har INTE råd att kasta bort 600kr. Så det är bara att se glad ut och ge sig iväg till ett ställe där jag ska sitta av två timmar, och inte kommer att få fortsätta om två veckor.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...