10 maj 2009

Det där med det nya livet gick ju inte alls. Det var så mycket annat som kom i vägen. Men nu ska det bli ordning på torpet, ikväll blir första träningspasset. Direkt efter Gossip Girl klockan 19. Det kommer nog att bli väldigt kul för grannarna om inte annat. Jag bor på tredje våningen, och grannarna i huset bredvid har direkt insyn in i mitt vardagsrum. Och nej, jag äger inga persienner. Men snart gör jag det för snälla mamsen har lovat att köpa bambupersinner till vardagsrummet. Inte iofs för att grannarna inte ska se vad jag gör, utan för att det bli så förbaskat varmt när solen ligger på från det den går upp tills det den går ner. Det är faktiskt så varmt att ljusen i taklampan har smält. Men fram tills snälla mamsen fixar det så kommer grannarna ha gratis underhållning tre dagar i veckan här. Hoppas att de uppskattar det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...