26 januari 2010

Fuck off

Jag vet fan inte vad som tagit åt Inttu. Igår kväll satt vi i soffan och tittade på tv och hade mys när han gick och hämtade en glass i frysen. Jag har ätit en och Rasmus har ätit en och resten har Inttu ätit, så jag undrade lite på skoj när han haft tid att äta alla glassar eftersom vi tillbringar större delen av dygnet med varandra.

Då rusar han ut i köket och kastar in glassen i frysen och får ett utbrott. Jag går så klart efter och frågar vad fan som tagit åt honom. Då får jag höra att jag inte gör något annat än gnäller vissa dagar och en massa annat.

Jag antar att mitt gnäll enligt honom är när jag för tusende gången måste påminna honom om att kolla efter när han diskar för att det alltid är nånting som går direkt från diskstället ner i diskhon igen för att det inte är rent och liknande saker.

Och jag kan ju säga som så att jag har redan tre barn att uppfostra och behöver inte ett fjärde. Och fram tills att jag får en ursäkt kommer det inte att bli många ord sagda.

1 kommentar:

Syster Yster sa...

Därför den genialiska särbogrejen finns, då slipper man allt tjat och tjafs och har bara det bästa (Y)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...