27 januari 2010

Se där ja

Gårdagen blev inte så tokig ändå. Jag gick och lämnade småtrollen på dagis och sen vidare till ica. Det var då jag kände av att jag haft feber i fem dagar och kroppen protesterade vilt. Det i kombination med tanken att komma hem till sur och grinig sambo gjorde att jag bestämde mig för att sova bort dagen och förhoppningsvis febern.

När jag kom hem fick jag en glad överraskning i form av en stor kram av Inttu. Sen gick han hem till sin kusin och jag tog min filt och bok och kröp ner i sängen och däckade i stort sett på en gång och sov tills det var dags att hämta trollen på dagis.

Hem med dem, duscha dem och sen fixa middag. Lägga sig en timma igen och sen göra ordning dem för kvällen och lägga dem.

Resten av kvällen tillbringade jag och Inttu i soffan med en stor skål med smågodis och tittade på serier och kämpade för att hålla oss vakna tills det var dags att äntligen få krypa ner i sängen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...