16 februari 2010

Morr

Förutom storstädningen, som jag tog det mesta av, så har jag även bakat bröd och håller nu på att tvätta. Sen har vi i åtanke att jag är sjuk sen igår. Och mår så piss att jag bara vill gå och lägga mig och inte behöva röra på mig förens jag är frisk igen. Och att han inte ens frågat hur jag mår idag men att han upprepade gånger informerat mig om allt ifrån hans sendrag till hans bortdomnade fingrar när han är ute och röker. Sen tänker vi oss att Inttu går och lägger sig och vilar för att han blev lite trött istället för att erbjuda sig att ta det sista av tvätten. För tillfället vill jag bara skrika och kasta saker omkring mig. Men jag nöjer mig med att bestämma mig för att ockupera datorn och tvn samtidigt resten av dagen så att han har absolut ingenting att göra och bara titta på sånt han inte tycker om.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...