05 februari 2010

Nu är jag hjärnskrynklad

Så här pigg är jag nu efter att ha varit hos psykologen. Jag går varannan fredag i väntan på att min dbtbehandling ska komma igång. Det är totalt psykiskt utmattande men samtidigt otroligt skönt. Och på väg hem lyssnar jag på Pink och bearbetar allt vi pratat om. Sen en stor mugg kaffe när jag kommit hem och efter det så är jag redo för att få hem trollen.

Först så funderade jag på om det var en sån bra idé att gå dit samma dag som jag får hem trollen. Men det visade sig att det funkar perfekt. Jag får ventilera så att jag är nyladdad när de kommer hem. Alla människor borde nog gå till psykolog oavsett om man har någon diagnos eller inte, man kan alltid behöva en annorlunda synvinkel på livet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...