26 februari 2010

Snabb summering av dagen

Jag har helt enkelt inte haft nån tid över till att blogga idag. Efter att vi lämnat trollen åkte vi ner på stan. Jag köpte något så spännande som en badkarsmatta, väggkrokar, vitaminer och bomullspads. Sen möte jag upp min moster en snabbis och efter det vidare till tandläkaren.

Hos tandläkaren lagade han en tand med hål som inte gjorde ont och jag fick ont i en tand som inte gör ont när han petade på den men som nu värker som fan. Tur att jag ska dit på onsdag igen.

Efter det ner på stan igen för att möta upp moster igen och även köpa ett par trosor och en bh. Alla mina verkar falla i bitar samtidigt. Sen råkade jag slinka in på bokrean och köpte boken "Sju sorters kakor". Vi köpte med kinamat och moster följde med hem.

Och sen har vi umgåtts fram tills alldeles nyss när hon gick till bussen. Så jag har krypit upp i soffan och glor på comedy central med tandvärken from hell. Sen vi kom hem har jag smällt i mig två citodon och nästan en karta ibumetin och har väl varit smärtfri i en halvtimma ungefär. Det känns riktigt lovande inför natten måste jag säga. Speciellt eftersom att jag ska upp tidigt i morgon och tvätta. Jag får väl trösta mig med med att bloggen nu även går att hitta om man skriver in adressen www.lilith.se :)

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med att fortsätta kolla på comedy central, äta smärtstillande som om det vore smågodis och fantisera om att få gå till tandläkaren på onsdag. Det enda som kan övervinna tandläkarskräck är en seriös tandvärk.

Hoppas att ni har en riktigt bra fredagskväll oavsett vad ni roar er med.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...