28 februari 2010

Stress stress och lite mera stress

Idag är en usch och fy-dag. Och jag vet precis vad det beror på. Det är så mycket som ska göras nästa vecka och det stressar upp mig. Egentligen skulle vi hem till Inttus mamma och pappa idag eftersom det blev för sent igår. Men vill inte gå utanför dörren ens. Men det var helt ok med honom att vi tog det någon annan dag. Han förstår precis hur jag funkar när jag blir så här. Så idag ska jag bara fokusera på att baka. Varken mer eller mindre. Senare ikväll när allt är klart ska jag installera photoshop och leka lite med det och när jag greppat det ska jag byta design på bloggen. Igen. Jag gillar den här designen massor. Men den är lite för smal. Jag vill ha inläggsdelen bredare och det är inget jag tänker försöka mig på själv att ändra. Så då byter jag design istället. Så förlåt Heidi och Ulrika för att jag fick er att göra headers i onödan när jag ändå byter design så snart. Men uppskattar verkligen att ni tog er tid.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentar:

Heidi sa...

Ingen fara tjejen...!
Jag har bytt massor av gånger innan jag hittade rätt, då får man snällt rita om headern :-) Säg till om du behöver hjälp, Kram...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...