02 mars 2010

Nya telefonen

Jag var ju inte helt nöjd med min mobil. Dels så var det en touch och jag upptäckte att jag föredrar knappsats och sen fanns det ingen blixt eller lampa eller nånting till kameran. Så var inte ljuset optimalt så blev det inte bra bilder alls. Så jag satte ut en annons på blocket för några dagar sen och idag hörde en tjej av sig och ville byta sin ericsson mot min samsung modell billig. Sagt och gjort och nu har jag en mobil jag är supernöjd med, som är dubbelt så dyr som min var och allt jag behövde göra var att lägga 100 kr i bensinpengar. Så nu har jag fixat och donat och fått telefonen som jag vill ha den. Det enda som är kvar är att lägga in musik men det får bli i morgon för nu ska jag och Inttu titta på skräckis. Sen är det sängen som gäller för tidigt i morgon ska Maja till tandläkaren. Och det är Bäst för Kim att hon inte har något hål. Så ha en trevlig kväll nu och ta hand om varandra.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...