03 juni 2010

Häxan surtant


Här sitter jag och surar. Idag är det torsdag, och då surar jag alltid eftersom att trollen åker i morgon. Det blir så tomt och tyst här hemma då. Ingen Leo som vill leka Winx och ingen Maja som behöver hjälp med nåt på datorn, eller att bokstavera ett ord. Som tur är så kommer Rasmus igen i början på nästa vecka några dagar. Då är det inte fullt lika tyst.

Jag är helt enkelt inte gjord för att vara utan barnen. Det är inget kul att ha sovmorgon varje dag, eller att inte behöva laga mat. Gud vad jag längtar tills i höst när jag börjar att plugga igen så att man i alla fall har nånting att göra.


1 kommentar:

Heidi sa...

Nu håller jag på med din header. Men jag är nog för trött för att fatta vad jag skall göra, så jag ger upp! Bättre lycka i helgen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...