14 juni 2010

Måndag igen


Gud vad jag är slut. Hade lite svårigheter att somna igår igen, men det berodde nog mest på att det var ett väldigt intressant avsnitt som var på. Somnade dock på en gång så fort jag körde igång CSI, det kan man lita på.

Skulle ha znoosat en gång i morse, men råkade göra det i en kvart. Men av någon konstig anledning så blev vi inte så värst sena till dagis ändå.

Sen till ICA, och sen hem och slänga sig i duschen och susa iväg till Syd. Och gud vad jag älskar min nya cykel. Istället för de vanliga 40 minutrarna så blev det över en timma idag. De sista 20 minutrarna var jag totalt ofokuserad och var på väg att nicka till hela tiden.

Efter det susade jag hem igen och hällde upp en nästa full mugg med halvljummet kaffe i förhoppning att det skulle få mig att vakna till. Men gud så fel jag hade, det har inte hjälpt ett dugg. Får väl vila efter maten i eftermiddag. Alla tillfällen till att lägga sig i sängen med en bok är bra tillfällen.

Nu är det dags att sätta igång med det som ska göras här hemma. Ska även försöka att hitta en liten lucka med tid till att lägga in receptet på blåbärspajen vi åt igår. Den var himmelsk god och tog bara 10 minuter att fixa till, och sen 30 minuter i ugnen medans man äter så har man den till efterätt.

Vad ska ni göra idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...