21 juni 2010

Men hur gick det här till

Från att ha varit en zombie de flesta timmarna på dygnet så vaknade jag för ungefär en timma sen och var pigg trots att jag kom i säng efter midnatt. Jag hade ju räknat med att sova i alla fall till tio idag.

Idag är det ny vecka och nya tag. Det hade ju varit skönt med en liten mjukstart men inte då. Klockan 13 ska jag befinna mig uppe på syd för utredningen. I vanliga fall håller vi på i 40 minuter, men idag ska vi hålla på 1½ timma. Herregud jag kommer ju att vara helt död efteråt. Jag antar att resten av dagen kommer jag att tillbringa med att titta på serier för att jag är för slut i huvudet för att kunna göra något annat.

Men nu är det dags för en dusch och fixa och dona här hemma, för det lär jag garanterat inte orka i eftermiddag.

Vad ska ni roa er med idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...