01 juni 2010

Nu har jag världens lyckligaste pojke här hemma kan jag lova. Tanken var ju att han skulle köpa 4 st Winx-filmer, men de hade bara en kvar. Men hans glädje när vi hittade den var obetalbar. Men eftersom det bara blev en så hade han ju helt plötsligt pengar kvar att handla för. Så då blev det en film med Scooby Doo, och sen ett set med saker tills hans kök.

Själv passade jag på att köpa mig en röd termosmugg att ha när jag börjar plugga. De har kaffebryggare där, men orkar inte släpa med mig eget kaffe. Mycket enklare att bara hälla upp det hemma och ta med sig.

Efter shoppingen avslutade vi med lunch på McDonalds. Där gick det en liten praktikant och delade ut ballonger till barnen. Man kunde tro att Leo hade vunnit högsta vinsten när han fick en blå ballong.
Tänk vad härligt om man kunde bli så glad för så lite.

Efter att vi hade ätit gick vi till bussen och åkte hem. Hela resan hem satt han och tittade på fodralet till sin Winx-film. Och självklart skulle filmen igång innan vi knappt hunnit innanför dörren.

Världens lyckligaste kille med sin film

Efter att jag kört igång filmen åt honom så satte jag mig med en kopp kaffe och läste lite bloggar. Mina öron trillade nästan av eftersom Leo pratat oavbrutet från det vi klev utanför dörren tills vi kom hem igen. Efter kaffet fixade jag och donade lite här hemma och sen hamnade jag här igen. Väntar på att klockan ska bli tillräckligt för att börja med maten. Borde ta mig till ICA också för att posta ett paket med skor som jag sålt på Tradera och köpa frukt till trollen. Ska bara läsa lite bloggar först.




1 kommentar:

fanny sa...

Oh va mysigt!
Min son älskar också Winx. Speciellt Bloom. Han har avgudat henne sen han var 4, han e nu 6 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...