06 juni 2010

Snabb summering

Jag lever. Tog bara en datafri helg.

I fredags sov Inttu hemma hos sig och jag låg och tittade på serier tills det var dags att krypa ner i sängen. Men gud så svårt det var att somna utan honom.

I går ringde larmet klockan sju. Det var släktfotografering till mormors födelsedag. Åkte och hämtade upp småtrollen, och självklart höll Maja på att frysa ihjäl eftersom hon bara hade ett långt linne på sig. Hennes smarta pappa hade ju inte tänkt på att vi skulle vara utomhus, det var molnigt och blåste.

Efter fotograferingen gick vi ner på stan och tog en glass och sen iväg och lämnade dem hos Kim igen.
Hem och kolla lite på serier men det var alldeles för tyst hemma för att kunna slappna av. Inga barn, ingen Inttu och katten bara sov. Så jag gick hem till Inttu vid klockan tre och hämtade honom.

Hemma så tittade vi klart på Harpers Island. Jag tror att vi körde tio avsnitt eller nåt. Varje gång ett slutade så var det ju självklart jättespännande och vi var tvungen att kolla ett till. I säng efter midnatt och jag däckade på en gång.

Idag är det full fart här hemma. Det städas och sen ska jag tvätta 14-18. Efter det tippar jag på att det blir mat och slöa i soffan framför serier eller film.

Och titta vilken fin ny header Heidi har gjort till mig. Med bunnys och en egobild, så klart.

Vad har ni roat er med i helgen?


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...