12 juni 2010

Stressar ihjäl lite


Här sitter jag vid datorn med en kopp kaffe och stressar. Det rimmar illa kan tyckas. Men jag kan inte sätta igång med bakandet förens lunchen är klar, Rasmus steker pannkakor. Så nu sitter jag här och stressar och gör ingenting.

Och just nu tackar jag min lyckliga stjärna att jag köpte två extra muffinsformar, trots att jag egentligen inte behövde. För idag kommer de väl till användning, 48st muffins blir det. Med blå glasyr på och silverkulor. Tänkte ha vit glasyr med blått strössel på men i stort sett allt var slut på mitt pissICA som aldrig har något. Så silverkulor it is.

Och självklart har jag fått en jättefinne just idag när det kommer att vara kameror hela tiden. (Ja, jag är fåfäng.) Ni ser den så fint precis bredvid vänster näsvinge på bilden. Och inte går den att klämma heller.

Nu ska jag fortsätta med mitt stressande, kaffe och bloggläsning. Hoppas att alla ni som tar studenten idag får en underbar dag, och det gäller speciellt för världens bästa lillebror.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...