29 juni 2010

ZombieLilith igen

Jag vet inte vad det är, men det är fysiskt omöjligt för mig för tillfället att ta mig upp när larmet ringer på morgonen. Mer sovande än vaken stänger jag av det. När jag väl vaknar så får jag panik när jag ser vad klockan är. Jag häller i mig en mugg kaffe i bara några klunkar, sen fixar jag stressat i ordning mig och småtrollen och iväg till dagis.

Sen när jag väl kommit hem kan jag sätta mig med en kaffe vid datorn i lugn och ro. Och varje dag så svär jag över att det ska vara så svårt att komma upp. Men försover jag mig i morgon blir det kaos eftersom att jag har tvättstugan klockan tio. Och lämnar jag inte trollen på dagis halv tio då så kommer jag inte att vara hemma och risken finns att någon annan tar den tiden då.

Nu ska jag fixa och dona lite hemma och sen iväg till syd för att träffa någon Daniel. Spännande när man får tider hos någon där man inte ens vet vad det handlar om.

Hur ska ni spendera dagen?

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

ISA sa...

hehe ja vem orkar sig upp på morgonen någonsin ^^ inte jag haha



http://fashion-tourist.com

MODE MED MILNE sa...

SVAR: Va skönt. :) Nej jag ska nog också ta det lugn. det behövs ibland. Sola och bada typ! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...